Version 1.1 

Opdateret: 29/09-2025

Spilleregler og vilkår for Loofers ApS

Indledning

Velkommen til Loofers, et spilunivers, hvor underholdning, spænding og præmier går hånd i hånd. Disse Spilleregler og Vilkår gælder for al brug af Loofers app, herunder oprettelse af spilkonto, deltagelse i spil og konkurrencer samt eventuelle gevinster. Ved at benytte platformen accepterer du de rettigheder og forpligtelser, der fremgår af dette dokument.

1. Generelle regler og vilkår

  1. 1.1 De regler og vilkår, der er defineret i denne tekst (herefter “Regler og Vilkår”) regulerer brugen af spillene, der er stillet til rådighed gennem Loofers app til mobilenheder. Læs disse Regler og Vilkår grundigt.
    1. 1.2 Det er ikke tilladt at oprette en spilkonto, hvis du er uenig i hele eller dele af nedenstående.
    2. 1.3 Ved at registrere en spilkonto i Loofers app bekræfter du, at du har læst og er indforstået med disse Regler og Vilkår. 
    3. 1.4 App’en ejes og drives af:
      1. 1.4.1 Loofers Aps Sværtegade 5,2,1 - 1118 København, Danmark, CVR-nummer 42160687 herefter kaldet ”vi” ”os” eller ”Loofers”
    4. 1.5 Loofers har en dansk spillelicens (J.nr:24-466426) udstedt af Spillemyndigheden, der giver tilladelse til udbud af spil i Danmark og Grønland.
    5. 1.6 Ved oprettelse af en spilkonto i Loofers app indgår du, herefter kaldet ”Spilleren” eller ”Du” en juridisk bindende kontrakt med Loofers på de følgende vilkår og du tilkendegiver, at du er enig i disse Regler og Vilkår som du forpligter dig til at overholde.
    6. 1.7 Loofers forbeholder sig ret til at ændre nedenstående Regler og Vilkår. 
    7. 1.8 Det er Spillerens ansvar at holde sig ajour med disse Regler og Vilkår.
    8. 1.9 Ved væsentlige ændringer i Regler og Vilkår vil spilleren blive orienteret direkte på e-mail eller via notifikation i appen.

2. Oprettelse af spilkonto

  1. 2.1.For at deltage i Loofers Spil, skal du oprette en personlig spilkonto. En spilkonto må kun registreres af en person der er minimum 18 år, har dansk CPR-nummer og har dansk bopælsadresse. Spiller må udelukkende handle på egne vegne, brud heraf vil medføre til deaktivering af Spilkonto og en intern undersøgelse, med mulige juridiske konsekvenser som følge.
  2. 2.2.For at oprette din spilkonto skal vi bruge dit fulde navn, bopælsadresse, e-mail, telefonnummer og, CPR-nummer.
  3. 2.3.Du må ikke være erklæret personligt konkurs, umyndiggjort eller sat under lavværgemål.
  4. 2.4.Du må ikke være registreret i Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere (ROFUS).
  5. 2.5.I overensstemmelse med den Danske Spillemyndighed har vi forpligtet os til at kontrollere din registrering mod Registeret af Frivilligt Udelukkede personer (ROFUS), hver gang du logger ind på Loofers.
  6. 2.6.Ved at registrere en spilkonto hos Loofers, giver du samtykke til, at Loofers I overensstemmelse med den Danske Spillemyndighed, verificere spilkontoen og dertilhørende information om spillerens identitet, herunder CPR-nummer og navn via det Centrale Personregister (CPR-registret). Spilleren kan blive pålagt yderligere dokumentationskrav, f.eks. indsendelse af kopi af pas, kørekort eller sundhedskort.
  7. 2.7.Er der uoverensstemmelse mellem de indtastede informationer og dem som fremgår af CPR-registret, forbeholder Loofers retten til at korrigere disse. Er uoverensstemmelsen markant, mellem det indtastede og det Loofers får fra CPR-registret vil spilleren blive pålagt yderligere dokumentation f.eks. ved indsendelse af kopi af pas, kørekort eller sundhedskort.
  8. 2.8.Al kommunikation via Loofers app overføres på en krypteret SSL-forbindelse.
  9. 2.9.Det er ikke muligt at foretage en indbetaling, før din identitet er bekræftet. Din identitet er som regel bekræftet automatisk efter oprettelse. 
  10. 2.10.Loofers forbeholder sig retten til at tilbageholde evt. indestående på spilkontoen ved brud på disse Regler og Vilkår, en undersøgelse eller retssag er afsluttet.
  11. 2.11.Du må kun have én spilkonto og skal registrere denne personligt og udelukkende til eget brug.
  12. 2.12.Loofers spilkonto kan ikke overdrages, og det er forbudt at sælge, overføre eller erhverve Loofers spilkonto.
  13. 2.13.Spilkontoen må ikke benyttes til at spille på andres vegne.
  14. 2.14.Det er ikke tilladt for ansatte i Loofers ApS. (CVR-42160687), at spille på Loofers app. 
  15. 2.15.Har du en spilkonto hos Loofers fra før din ansættelse, skal denne suspenderes (deaktiveres) inden din ansættelse.
  16. 2.16.I forbindelse med dit login kan du til enhver tid se dato og klokkeslæt for det foregående login. Er der et login du ikke kan genkende, skal du straks ændre din adgangskode og kontakte Loofers.
  17. 2.17.Ved mistanke om svindel, skal du straks ændre din adgangskode og kontakte Loofers.
  18. 2.18.Ved mistanke om svindel kan Loofers udlevere aktivitetslog for din spilkonto.
  19. 3. Ophør af spilkonto
    1. 3.1.Ønsker du at lukke din spilkonto og opsige de accepterede disse Regler og Vilkår, kan dette gøres under din spilkonto. Når din spilkonto er lukket, vil der oprettes en udbetaling for det eventuelle indestående beløb, som når godkendt vil blive udbetalt til din NemKonto inden for 5-7 bankdage efter godkendelse. 
    2. 3.2.Er der igangværende spil på spilkontoen vil gyldigheden af billetterne afhænge af årsagen til ophøret af spilkontoen.
    3. 3.3.Din spilkonto betragtes som inaktiv, hvis der ikke er registreret nogen aktivitet i de seneste 12 måneder. Bliver din spilkonto inaktiv vil der automatisk oprettes en udbetaling for det eventuelle indestående beløb. Efter godkendelse af personale, vil pengene blive overført til din NemKonto.
    4. 3.4.Spilkontoen betragtes igen som aktiv ved log ind.
    5. 3.5.Er din spilkonto suspenderet (deaktiveret) grundet mulig svig eller anden praksis i strid med disse Regler og Vilkår, vil saldoen være indefrosset og spilkontoen forblive suspenderet, indtil din sagsbehandling er afsluttet.
    6. 3.6.Er din spilkonto suspenderet (deaktiveret) vil det ikke være muligt overføre midler til eller fra spilkontoen.
    7. 3.7.I tilfælde af svig udbetales saldoen ikke og sagen meldes til relevant myndighed. 
    8. 3.8.Vi opbevarer spillerens oplysninger i fem år efter at kundeforholdet er ophørt. Herefter fjerner vi personfølsom information fra din profil, herunder fulde navn, adresse, cpr-nummer, e-mail og telefonnummer.
  20. 4. Spillerens ansvar
    1. 4.1.Det er spillerens ansvar, at sikrer alle oplysninger, som indtastes eller registreres hos Loofers er korrekte. Er oplysningerne ukorrekte kan det medføre udelukkelse fra Loofers.
    2. 4.2.Er dine oplysninger mangelfulde eller ufuldstændige kan det have indvirkning på spillet og eventuelle gevinster vil ikke kunne sendes til din adresse. 
    3. 4.3.Det er spillerens ansvar, at sikre at spilkontoen altid er opdateret med spillerens seneste oplysninger. I tilfælde af ændring af navn eller CPR-nummer, kontakt Loofers support via support@loofers.dk.
    4. 4.4.Det er spillerens ansvar, at opbevare login-informationer sikkert og ikke dele dem med andre. Spilleren er ansvarlig for eventuel misbrug af spilkontoen, hvis login-informationer bevidst, ubevidst, aktivt, passivt eller ved et uheld deles med andre. 
    5. 4.5.Ved svindel eller misbrug skal spilleren hjælpe os med alle informationer der måtte være nødvendige og være til rådighed for yderligere informationer.
    6. 4.6.Spil på Loofers i udlandet kan være forbudt i henhold til det pågældende lands lovgivning. Det er alene og til enhver tid spillerens ansvar at overholde det pågældende lands lovgivning.
    7. 4.7.Loofers forbeholder sig retten til enhver tid at spærre spillerens spilkonto eller / og tilbageholde midler ved mistanke om svindel. 
    8. 4.8.Loofers forbeholder sig retten til enhver tid at spærre spillerens profil eller / og tilbageholde midler ved mistanke i overensstemmelse med loven om forebyggelse af hvidvaskning af penge.
    9. 4.9.Skulle spilleren være i tvivl om en potentiel uvedkommendes uautoriseret adgang til deres spilkonto, kan spilleren under hver opstart af klienten, se foregående logins præcise tidspunkt. Stemmer dette tidspunkt ikke overens med spillerens oplevelse, kan vedkomne kontakte Loofers personale, og i samarbejde finde frem til de faktiske omstændigheder.
  21. 5. Indbetalinger
    1. 5.1.Du er indforstået med at du risikerer at tabe alle penge indbetalt på din spilkonto og at du benytter Loofers spil på eget ansvar.
    2. 5.2.Det er ikke muligt at spille på kredit.
    3. 5.3.Det indestående beløb kan udelukkende bruges til at købe billetter på Loofers. 
    4. 5.4.Mindste indbetalingsbeløb pr. transaktion er 5,00 kr.
    5. 5.5.Ved indbetalinger må du kun anvende kreditkort som lovligt tilhører dig. 
    6. 5.6.Du kan indbetale med Visa/Mastercard (debet, kredit) og Dankort udelukkende i danske kroner (DKK)
    7. 5.7.Vi forbeholder os retten til at afvise brugen af kreditkort udstedt uden for Danmark eller tilhørende virksomheder.
    8. 5.8.Straks efter din indbetaling vil din saldo blive opdateret med det indbetalte beløb. 
    9. 5.9.Du skal kontrollere, at indbetalinger er foretaget korrekt. 
    10. Ved indbetaling kræves et gebyr på 0,5% af indbetalingens beløb.
    11. Vi opbevarer dokumenter og registreringer vedrørende dine transaktioner i mindst fem år fra transaktionens gennemførsel.
    12. Det er ikke muligt at foretage en indbetaling, før din identitet er bekræftet. Din identitet er som regel bekræftet automatisk efter oprettelse.
    13. Det er ikke muligt at foretage en indbetaling, hvis din spilkonto er suspenderet (deaktiveret).
  22. 6. Indbetalingsgrænse
    1. 6.1.Du vil under oprettelsesprocessen eller før første indbetaling blive bedt om at fastsætte en indbetalingsgrænse. Du kan fastsætte daglige, ugentlige eller månedlige indbetalingsgrænse under din spilkonto.
    2. 6.2.Du kan til enhver tid hæves og sænke indbetalingsgrænserne. 
    3. 6.3.Hæver du indbetalingsgrænsen træder dette i kræft efter 24 timer
    4. 6.4.Sænker du indbetalingsgrænsen effektueres det med det samme. Loofers forbeholder sig retten til at fastsætte en lavere individuelle indbetalingsgrænse. 
  23. 7. Spilleregler
    1. 7.1.For hver konkurrence gælder der at, et minimums antal billetter er solgt, før nedtællingen til lodtrækning påbegyndes.
    2. 7.2.Et spil afsluttes efter 90 dage, uanset antallet af billetter solgt, hvis ikke minimumsantallet af billetter sælges inden for 90 dage.
    3. 7.3.Når spillet afsluttes, trækkes en tilfældig billet. Ejes billetten af en spiller og er over spærregrænsen, godskrives gevinsten spillerens konto.
    4. 7.4.Spærregrænsen fastsættes pr. konkurrence og billettens rank blandt alle billetter bestemmer, om billetten er over spærregrænsen. Billettens rank kan øges ved at spille et vilkårligt mini-spil for det givne spil.
    5. 7.5.Loofers tilfældigheds-generator er certificeret i henhold til dansk lovgivning af Force Technology (akkrediteret af Spillemyndigheden)
    6. 7.6.Ved tekniske problemer, hvor du mister forbindelsen til spillet f.eks. grundet tab af kommunikation, genstart af systemer, manuel genstart eller din enhed crasher vil du stadig få vist resultatet af de afsluttede spil.
    7. 7.7.Mister du forbindelsen under et spil, vil billetscoren blive gemt, og spillet kan genoptages.
    8. 7.8.Resultatet opdateres når der etableres forbindelse til spillet på serveren.
    9. 7.9.Bliver der ikke etableret forbindelse til spillet på serveren i inden spillets slutdato, vil Loofers ikke kunne garantere, at din billetscore kan registreres.
  24. 8. Spilforløb
    1. 8.1.I tilfælde af nedbrud på serveren, hvor et spil ikke genetableres inden for 96 timer, refunderes dine billetter.
    2. 8.2.Det er resultatet på serveren som endegyldig i tilfælde af uoverensstemmelse mellem din enhed og serveren.
  25. 9. Udbetalinger
    1. 9.1.Vi sender din gevinst hurtigst muligt og stræber på behandling af din gevinst senest 14 dage efter konkurrenceafslutning.
    2. 9.2.Såfremt den gevinst, spilleren har vundet i en konkurrence, ikke er tilgængelig hos leverandøren på købstidspunktet, forbeholder Loofers sig retten til at erstatte gevinsten med et gavekort til det pågældende brand eller forhandler.
    3. 9.3.Ved anmodning om udbetaling vil en udbetaling oprettes, som kræver godkendelse af autoriseret personale. Når udbetalingen er godkendt, vil pengene blive overført til din NemKonto 5-7 bankdage efter godkendelse.
    4. 9.4.Er der et gebyr forbundet med udbetaling fra spillerens bank eller kortudsteder, forbeholder vi os retten til at modregne gebyrbeløbet på spilkontoen. 
    5. 9.5.Udbetalinger kræver spilkontoen er verificeret. 
    6. Ønsker du at udbetale midler fra en suspenderet (deaktiveret) spilkonto, skal du kontakte Loofers via support@loofers.dk. Godkendelse af udbetaling afhænger af suspenderingens årsag.
  26. 10. Kontoudtog
    1. 10.1 Du har under din spilkonto adgang din saldo, spilhistorik, herunder indsatser samt ind-og udbetalinger. 
    2. 10.2 Du kan kontakte vores kundeservice, for at anmode om kontoudtog.
  27. 11. Selvudelukkelse
    1. 11.1 Du kan til enhver tid midlertidigt udelukke dig sig fra spil via din spilkonto. Dette kan enten gøres ved en kortvarig spilpause (afkølingsperiode) på 24 timer eller udelukkelse i 30 dage.
    2. 11.2 Det er ikke muligt at lave nye indsatser eller indbetalinger under selvudelukkelsesperiode. 
    3. 11.3 Det er muligt at udbetale midler fra spilkontoen under selvudelukkelsesperioden, hvis der ikke er en igangværende sag for svig eller brug på Vilkår og betingelser. Dette gøres ved at kontakte vores kundeservice på support@loofers.dk
    4. 11.4 Ved at udelukke dig selv for en ubegrænset periode, lukkes din spilkonto og kundeforholdet ophører.
    5. 11.5 Når din spilkonto er lukket, oprettes en udbetaling for det eventuelle indestående beløb, som efter godkendelse af personale vil blive udbetalt til din NemKonto.
    6. 11.6 Det vil ikke være muligt for dig at genoprette elle oprette en ny spilkonto i 1 år. 
    7. 11.7 For at selvudelukke dig fra alt onlinespil med indsats (herunder også alle danske fysiske kasinoer) kan dette gøres på Spillemyndighedens ‘Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere’ (ROFUS) - https://www.rofus.nu
  28. 12. Håndtering af klager
    1. 12.1 Har du en klage vedrørende et afsluttet, igangværende spil eller anden klage relateret til Loofers spil kan du kontakte vores kundeservice på support@loofers.dk.
    2. 12.2 Det er vigtigt at klagen indeholder oplysninger om spilkontoen, herunder spillerens e-mail, telefonnummer eller brugernavn samt udførlig beskrivelse af klagen. 
    3. 12.3 Loofers behandler klagen hurtigst muligt. Er sagen ikke afsluttet inden for 10 arbejdsdage vil spilleren blive kontaktet med status og en dato for forventet afgørelse.
    4. 12.4 Klagen afsluttes med et svar om hvorvidt du har fået medhold, delvist medhold eller afslag.
    5. 12.5 Loofers er forpligtet til at gemme oplysninger i klagesager, både dem som bliver afvist og dem som spilleren får medhold i. Disse gemmes som udgangspunkt i 2 år.
    6. 12.6 Er du uenig i afgørelsen af Loofers klagebehandling kan du gå videre med din klage til Center for Klageløsning, Toldboden 8, 8800 Viborg
    7. 12.7 En klage kan også indgives til EU-Kommissionens online klageportal. - https://european-union.europa.eu/contact-eu/make-complaint_da 
  29. 13. Overtrædelse
    1. 13.1 Ved overtrædelse af disse Regler og Vilkår kan vi suspendere (deaktivere) eller lukke din spilkonto efter eget skøn.
    2. 13.2 Vi forbeholder os retten til at tilbageholde evt. saldo indtil vores afslutning af undersøgelse eller en evt. retslig afgørelse.
  30. 14. Fortrydelsesret
    1. 14.1 I henhold til Forbrugeraftalelovens §18, stk. 2. gælder der for køb af spil foretaget via Loofers ingen fortrydelsesret og købte spil kan derfor ikke annulleres.
  31. 15. Gældende ret og værneting
    1. 15.1 Gældende ret. Parternes samhandel er i alle henseender underlagt dansk ret.
    2. 15.2 Værneting. Enhver tvist, som måtte opstå i forbindelse med parternes samhandel, skal afgøres ved en dansk domstol.
  32. 16. Håndtering af fejl
    1. 16.1 Oplever Loofers eller underrettes Loofers om tekniske fejl, enten i henhold til klienten eller infrastrukturen, benytter Loofers sig af interne fejlhåndteringsprocedure. Fejlhåndteringsproceduren sikrer at virksomheden lagrer hændelser på en overbliksvenlig og håndterbar måde. Oplever en kunde en fejl, opfordres de stærkt til at kontakte support@loofers.dk
    2. 16.2 Ud over fejl rapporteret af kunder, har Loofers interne systemer opsat til at gribe fejl. Disse fejl vil naturligvis blive håndteret via Loofers fejlhåndteringsprocedure.
  33. 17. Databeskyttelse og kontakt
    1. 17.1 For detaljer om, hvordan Loofers behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR), henviser vi til vores Privatlivspolitik.
    2. 17.2 Ønsker du at kontakte vores databeskyttelsesrådgiver (DPO), kan du gøre dette via dpo@loofers.dk.